Saltar directament al contingut principal

Cas d'ús 2. Gestiona els teus documents al núvol


L'Escola d’Administració Pública de Catalunya posa a disposició recursos formatius del projecte GenOffice per promoure l’aprenentatge autònom i reforçar les competències digitals dels treballadors públics. Aquests recursos no compten amb suport ni certificació.

En aquest cas coneixeràs com gestionar els teus documents al núvol de forma segura i col·laborativa.


Continguts:

  • Introducció. Gestiona els teus documents al núvol
  • Accedeix a SharePoint des d’un equip de Teams
  • Accedeix i puja fitxers a un espai SharePoint des del navegador web
  • Crea i copia fitxers al teu OneDrive i comparteix-los amb companys i companyes
  • Recupera fitxers eliminats d’un SharePoint i de OneDrive
  • Recomanacions i bones pràctiques cas d'ús 3





En aquests arxius trobaràs la presentació en format PDF dels diferents apartats del cas:


↑ Torna a l'inici del cas

Recomanacions i bones pràctiques cas d'ús 2

En aquest arxiu trobaràs la infografia en format PDF: Cas d'ús 2 Recomanacions


↑ Torna a l'inici del cas

Torna a munt
× Tanqueu els crèdits
Autoria i llicència