Nombre de lectures:
2971
L'Escola d’Administració Pública de Catalunya posa a disposició recursos formatius del projecte GenOffice per promoure l’aprenentatge autònom i reforçar les competències digitals dels treballadors públics. Aquests recursos no compten amb suport ni certificació.
En aquest cas coneixeràs com gestionar els teus documents al núvol de forma segura i col·laborativa.
Continguts:
-
Introducció. Gestiona els teus documents al núvol
-
Accedeix a SharePoint des d’un equip de Teams
-
Accedeix i puja fitxers a un espai SharePoint des del navegador web
-
Crea i copia fitxers al teu OneDrive i comparteix-los amb companys i companyes
-
Recupera fitxers eliminats d’un SharePoint i de OneDrive
-
Recomanacions i bones pràctiques cas d'ús 3
En aquests arxius trobaràs la presentació en format PDF dels diferents apartats del cas:
Recomanacions i bones pràctiques cas d'ús 2
En aquest arxiu trobaràs la infografia en format PDF: Cas d'ús 2 Recomanacions
Data d'actualització: 17.07.2025
