turisme

Gestió de documents electrònics per a l'administració local

Nombre de lectures: 0

Gestió de documents electrònics per a l'administració local


  • Elaboració: 2018


Designed by rawpixel.com / Freepik

Sumari

Objectius

  • Saber arxivar els documents electrònics per conformar l'expedient electrònic
  • Saber classificar els expedients en format electrònic
  • Saber identificar les carpetes electròniques adequadament
  • Saber organitzar una unitat de memòria d'acord amb el quadre de classificació
  • Saber quines són les eines electròniques bàsiques que generen documentació electrònica i les maneres de gestionar-la documentalment
  • Saber què cal fer amb els correus electrònics un cop rebuts o enviats per optimitzar-ne la gestió

Autoria i llicència


Autors: Vicenç Conde Balderas, Francesc Llonch Garcia, Miquel Àngel Vega Sancho.

Revisió (2018): Núria Canyelles Vilar, Alfred Garcia Puig, Betlem Martínez Raduà, Maribel Rabasa Font, Carles Quevedo Garcia.

Adaptació a l'Administració local (2018): Núria Canyelles Vilar.

Coordinació tècnica i pedagògica dels continguts: Servei de Formació Contínua Professionalitzadora de l'EAPC.

L'Escola d'Administració Pública de Catalunya, amb la voluntat de contribuir a la lliure difusió del coneixement i d'acord amb el que estableix la Recomanació de la Comissió Europea sobre gestió de la propietat intel·lectual, difon aquests materials sota una llicència creative commons by-nc-sa. N'autoritza doncs el seu ús amb la condició de:

  • citant-ne font i autoria;
  • amb finalitats no comercials;
  • sense fer-ne obres derivades.

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional de Creative Commons

L'autoria de les imatges incloses, tret que s'indiqui una altra font, és dels autors i està subjecta a la mateixa llicència que aquest document.

Torna a munt