← 2. Requisits per a l’activació del protocol | 4. Investigació i anàlisi de les sol·licituds →
3. Com sol·licitar l'activació del protocol
Com s’activa el protocol?
L’actuació s’inicia a partir d’una sol·licitud d’intervenció que cal presentar per mitjans electrònics, a través de l’eina de tramitació.
Excepcionalment, les persones externes a l’Administració de la Generalitat poden registrar en format paper el formulari de sol·licitud i adjuntar-hi la documentació pertinent en un sobre tancat.
Qui pot presentar la sol·licitud d’intervenció?
La sol·licitud d’activació del protocol pot provenir tant de la persona afectada com d’una persona que actuï en nom seu, sempre que compti amb el seu consentiment informat exprés.
En aquest sentit, la sol·licitud d’activació del protocol en nom de la persona afectada pot provenir de:
- Els serveis de prevenció dels departaments.
- La unitat de recursos humans competent.
- La unitat directiva afectada.
- El comitè de seguretat i salut.
- Els delegats i delegades de prevenció.
- Els representants dels treballadors i treballadores.
- L’òrgan transversal de polítiques socials.
Addicionalment, també la pot presentar qualsevol persona que tingui coneixement d’una possible conducta recollida en aquest protocol.
← 2. Requisits per a l’activació del protocol | 4. Investigació i anàlisi de les sol·licituds →




